ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ 10/11/09
Η επέτειος της εξέγερσης του πολυτεχνείου τείνει να γίνει 36 χρόνια μετά ένα μουσειακό γεγονός. Για άλλη μια ακόμη χρονιά, δημοσιογράφοι, δάσκαλοι και πολιτικοί θα προσπαθήσουν να ευνουχίσουν την εξέγερση από το πραγματικό της μήνυμα. Τα παιδάκια θα μάθουν στις σχολικές γιορτές ότι η εξέγερση του πολυτεχνείου έγινε αποκλειστικά για την αποκατάσταση της δημοκρατίας, ότι εφόσον αυτός ο στόχος κατακτήθηκε, τα μηνύματα του πολυτεχνείου ανήκουν στην ιστορία.
Η εξέγερση του πολυτεχνείου όμως δεν έγινε μόνο για δημοκρατία. Ήταν μια εξέγερση για «Ψωμί- Παιδεία-ελευθερία!».36 χρόνια μετά, το σύνθημα αυτό δεν έχει χάσει στο παραμικρό την αξία του. Σε μια περίοδο μαζικών απολύσεων και έξαρσης της φτώχειας, θέλουμε ακόμη «ψωμί». Σε μια περίοδο υποβάθμισης και υποχρηματοδότησης της εκπαίδευσης, θέλουμε ακόμη «παιδεία». Σε μια περίοδο όξυνσης της καταστολής, θέλουμε περισσότερη ελευθερία.
ΨΩΜΙ
Κατά τη διάρκεια της δικτατορίας η εθνική οικονομία παρουσίαζε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης. Τότε γιατί να υπάρχει και το αίτημα για ψωμί στο τρίπτυχο του Πολυτεχνείου; Η απάντηση είναι απλή και προφανής: η ανάπτυξη αυτή δεν αφορούσε τις ευρείες λαϊκές μάζες, οι οποίες ζούσαν στη φτώχεια και την ανεργία, αλλά τα μέλη του ΣΕΒ, ο οποίος από κοινού με τη χούντα καθόριζε τα επίπεδα των αμοιβών των εργαζομένων, φυσικά προς το συμφέρον του.Σήμερα που η οικονομική κρίση φορά και πάλι το μεγάλο κεφάλαιο, αυτό προσπαθεί να μετακυλίσει τις επιπτώσεις της στους εργαζόμενους, βρίσκοντας πολύτιμο σύμμαχο στις εκάστοτε κυβερνήσεις. Για του λόγου το αληθές:
 Η νέα κυβέρνηση δεν είναι διατεθειμένη να ανακαλέσει καμία ιδιωτικοποίηση κανένα αντεργατικό νόμο της προηγούμενης. Αντίθετα πατώντας στα έργα της ΝΔ θέλει να δώσει συνέχεια στην πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων που εφάρμοσε η προηγούμενη κυβέρνηση. Απέκλεισε το ενδεχόμενο επιστροφής υπό δημόσιο έλεγχο της Ολυμπιακής και του ΟΤΕ, ενώ σέβεται τη συμφωνία με την Cosco.
 Είναι δεδομένο ότι θα υπακούσει στις οδηγίες τις Ε.Ε. για την εξίσωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης των γυναικών στερώντας τους επιπλέον το δικαίωμα της πρόωρης συνταξιοδότησης.
 Ενώ παρά τις φιλολαϊκές εξαγγελίες της, στόχος της νέας κυβέρνησης είναι να διαιωνίσει και να διευρύνει την ελαστική εργασία. Είδαμε ήδη τα πρώτα δείγματα, με την πρόσληψη επιπλέον εργαζομένων μέσω των προγραμμάτων stage, διαιωνίζοντας έτσι την ανασφάλιστη απασχόληση των νέων με πλήρες ωράριο και με άθλιες αμοιβές περίπου των 400-500 ευρώ, ενώ από την άλλη υπάρχει η ανάγκη για κάλυψη θέσεων από μόνιμους υπαλλήλους. Ταυτόχρονα προωθεί την επιδότηση των εργοδοτικών εισφορών από το κράτος!

ΠΑΙΔΕΙΑ
Το συστατικό για την πνευματική αυτοδιάθεση κάθε ελεύθερης κοινωνίας πολιτών. Με την ορθολογική ανθρωπιστική θεώρηση των πραγμάτων εξασφαλίζονται οι αξίες της Ισονομίας και της Ισοπολιτείας, που τόσο παράφορα και συνειδητά καταπατούνται από τα συστήματα εξουσίας(τρανό παράδειγμα η χούντα των συνταγματαρχών). Εκείνες τις μέρες της επταετίας, παρότι αρχικό αίτημα ήταν οι ελεύθερες φοιτητικές εκλογές, αυτό το απτό και συγκεκριμένο ήταν που οδήγησε στο ξέσπασμα της ανελεύθερης ελληνικής κοινωνίας. Σήμερα, η αντίσταση στη μετάλλαξη του Πανεπιστημίου σε ένα αυταρχικό κέντρο κατάρτισης της νέας γενειάς, αποστειρωμένης από το τρίπτυχο Αμφισβίτηση-Κριτική-Ανάλυση, δυναματίζει τις κυρίαρχες επιλογές για την Παιδεία των αντι-κοινωνικών/καπιταλιστικών αναδιαρθρώσεων. Το διακύβευμα για το φοιτητικό κίνημα του σήμερα είναι να υπερασπιστεί τον δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα του Πανεπιστημίου, δηλαδή τον τελευταίο ελεύθερο δημόσιο χώρο.
 Αναθεώρηση του άρθρου 16:
Το 2006 χιλιάδες φοιτητών αγωνίστηκαν ενάντια στην αναθεώρηση του άρθρου 16, δηλαδή ενάντια στην ίδρυση «μη κρατικών-μη κερδοσκοπικών» πανεπιστημίων. Η αναθεώρηση του συντάγματος τότε είχε μπλοκαριστεί με αφορμή την νοθεία που είχε διαπιστωθεί κατά την αναθεώρηση του άρθρου 24, αλλά η ουσία ήταν ότι το φοιτητικό κίνημα μαζί με τους εργαζομένους είχαν καταφέρει να ασκήσουν πίεση έτσι ώστε να διακοπεί η διαδικασία αυτή. Τότε το ΠΑΣΟΚ αρχικά είχε κρατήσει στάση υπέρ της αναθεώρησης του άρθρου, στάση που εκφράστηκε από εκπροσώπους ακόμα και προεκλογικά. Το ζήτημα των ΚΕΣ, και της παραχώρησης αδειών στα κολλέγια δεν αποτελεί παρά μία παράκαμψη στο ζήτημα του άρθρου 16, για την ίδρυση στην ουσία ιδιωτικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.

 Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών – Κολλέγια:
Η ΝΔ φεύγοντας από την κυβερνητική εξουσία έσπευσε να υπογράψει πραξικοπηματικά μία ημέρα πριν τις εκλογές την αδειοδότηση μιας σειράς ιδιωτικών κολεγίων.Τα ΚΕΣ αποτελούν κέντρα κατάρτισης τα οποία ακολουθούν ένα ειδικευμένο πρόγραμμα σπουδών με στόχο ο απόφοιτος να λαμβάνει ένα υπερειδικευμένο τίτλο σπουδών. Το συγκεκριμένο πιστοποιητικό κατάρτισης, το μόνο που εξασφαλίζει στο νέο εργαζόμενο είναι τη μονομέρεια στην απασχόληση και την εργασιακή ανασφάλεια. Πώς; Η υπερειδίκευση αυτή αφ’ ενός καθιστά τον εργαζόμενο ικανό να εργαστεί σε πολύ συγκεκριμένους τομείς και αφ’ ετέρου καταργεί κάθε δυνατότητα συλλογικής διεκδίκησης. Έτσι, αναγκάζεται να ευθυγραμμιστεί πλήρως στις απαιτήσεις του εκάστοτε εργοδότη. Με την αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων των ΚΕΣ προωθείται μία εξίσωση προς τα κάτω των πτυχίων των ΑΕΙ, καθώς ισοτιμούνται με τους τίτλους σπουδών των ΚΕΣ.

 Νόμος Πλαίσιο:
Ο νέος Νόμος-Πλαίσιο που παρουσιάστηκε σαν κεντρική πολιτική της προηγούμενης κυβέρνησης Ν.Δ και του φερέφωνου της στα αμφιθέατρα ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και τελικά ψηφίστηκε, έχει τρεις βασικούς στόχους, που έχουν σαν αποτέλεσμα την πρόσδεση των Πανεπιστημίων στις ανάγκες και τα κριτήρια της αγοράς και όχι την βελτίωση της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης. Οι στόχοι αυτοί είναι η λειτουργία των Πανεπιστημίων με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, η αυταρχικοποίηση της λειτουργίας τους με πλήγμα στο φοιτητικό κίνημα και τις συνδικαλιστικές ελευθερίες και τέλος η πειθάρχηση των φοιτητών και η προετοιμασία τους για ένταξη στην παραγωγή υπό τις νέες εργασιακές συνθήκες. Ταυτόχρονα , ο εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας είναι ακόμα πιο σκληρός όσον αφορά τις πειθαρχικές ποινές που θέλει να επιβάλει. Αυτά συνδέονται με την αξιολόγηση που θέλει να προσδέσει τα ιδρύματα με την απειλή της υποχρηματοδότησης στις νεοφιλελεύθερες αλλαγές αλλά και το σύστημα των πιστωτικών μονάδων που διασπούν τα προγράμματα σπουδών, διαμορφώνουν ατομικά πτυχία και επομένως καταργούν συλλογικές διεκδικήσεις και δικαιώματα.

 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΦΕΕ:
Η ΕΦΕΕ αποτελεί το δευτεροβάθμιο φοιτητικό όργανο το οποίο τα τελευταία 15 χρόνια διαλύθηκε κάτω από την αποπολιτικοποίηση και την υπονόμευση των συλλογικών διαδικασιών που επέβαλε η ΔΑΠ και η ΠΑΣΠ στα πανεπιστήμια. Με αυτόν τον τρόπο οι δυνάμεις του νεοφιλελευθερισμού απέφευγαν οποιαδήποτε διαδικασία πολιτικής συζήτησης, που θα αναδείκνυε τις πολιτικές τους ευθύνες και τη συνενοχή τους στην αποδιάρθρωση του δημόσιου πανεπιστημίου όλα αυτά τα χρόνια. Όπως αποδείξαμε όμως με το μεγαλειώδες κίνημα του Μάη-Ιούνη και τις καταλήψεις ενάντια στην αναθεώρηση του άρθρου 16 μπορούμε να ανατρέπουμε καταστάσεις βασιζόμενοι στις γενικές μας συνελεύσεις και τους συντονισμένους αγώνες και εκεί θα πρέπει δώσουμε το βάρος μας το επόμενο διάστημα ώστε να αποτρέψουμε την υλοποίηση της νεοφιλελεύθερης αναδιάρθρωσης.
Η ύπαρξη και λειτουργία της ΕΦΕΕ μπορεί να λειτουργήσει προωθητικά σε αυτήν την κατεύθυνση. Ειδικά σε περιόδους όπου δεν υπάρχουν γενικευμένες κινητοποιήσεις στα πανεπιστήμια, θα πολιτικοποιούσε το κλίμα μέσα στις σχολές, αναγκάζοντας ακόμα και τη ΔΑΠ να τοποθετείται – ακόμα και αντιδραστικά – για σημαντικά ζητήματα είτε των φοιτητών είτε γενικά πάνω στις εξελίξεις. Επιπλέον, θα μπορούσε να βοηθήσει να φτάσουν οι κινητοποιήσεις σε σχολές που δεν έχουν φτάσει μέχρι σήμερα.
Ως Αριστερή Ενότητα θεωρούμε υποχρέωση κάθε αριστερής δύναμης να συμμετέχει προωθητικά σε κάθε προσπάθεια ανασύστασης της ΕΦΕΕ, καθώς και στο Πανσπουδαστικό Συνέδριο, γιατί δεν νοείται να αφήσουμε τις καθεστωτικές παρατάξεις να «αλωνίζουν εν ονόματι όλων των φοιτητών» και να λαμβάνουν αποφάσεις που αντιτίθενται στις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων και θίγουν τη Δημόσια Δωρεάν Παιδεία. Μπορεί οι συσχετισμοί προσωρινά να μην είναι με το μέρος μας, αλλά αυτή ακριβώς είναι η μάχη που πρέπει να κερδίσουμε μέσα στους συλλόγους.

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Το αίτημα για διεύρυνση των δημοκρατικών δικαιωμάτων και ελευθεριών, 35 χρόνια μετά την πτώση της χούντας, εξακολουθεί και παραμένει επίκαιρο. Μέσα σε συνθήκες οικονομκής κρίσης, οι κυρίαρχες τάξεις και οι κυβερνήσεις που τις εκφράζουν, ευνοούνται περισσότερο στο να περιστείλλουν δημοκρατικές ελευθερίες που επιτρέπουν στους «από κάτω» να εκφράζουν την αντίθεσή τους και να αγωνίζονται ενάντια σε μέτρα που τους θίγουν.
 ΑΣΥΛΟ: Μια από αυτές τις ελευθερίες, η οποία μάλιστα κατοχυρώθηκε νομοθετικά στη μεταπολίτευση ώστε να μην επαναληφθούν γεγονότα παρόμοια με αυτά της νύχτας του Πολυτεχνείου, είναι και το Πανεπιστημιακό άσυλο.
Το ΠΑΣΟΚ, με τα δείγματα που έδωσε το προηγούμενο διάστημα ως αντιπολίτευση, θα συνεχίσει την πολιτική της ΝΔ με συνομιλητές την προηγούμενη κυβέρνηση και το ακροδεξιό ΛΑΟΣ.
Και αυτό γιατί το φοιτητικό κίνημα τα τελευταία χρόνια έχει βρεθεί στην πρωτοπορία των κοινωνικών αγώνων, πετυχαίνοντας ανατροπές (άρθρο 16), σπάζοντας τη νεοφιλελεύθερη συναίνεση και αποτελώντας πηγή έμπνευσης για άλλα καταπιεσμένα κοινωνικά στρώματα. Αποκορύφωμα και έκφραση αυτής της δυναμικής ήταν ο ρόλος που έπαιξε το φοιτητικό κίνημα στο Δεκέμβρη, όπου μέσα από τις οργανωμένες διαδικασίες του και τις καταλήψεις επέτρεψε στο κίνημα να παραμείνει ζωντανό μέσα από τα κέντρα αγώνα που φτιάχτηκαν στα πανεπιστήμια και μετά το Δεκέμβρη.
Αυτό είναι που ενοχλεί την κυβέρνηση(νέα και παλιά), ειδικά μάλιστα μέσα σε μια περίοδο δεινής οικονομικής κρίσης όπου φοβάται ότι αν ένα δυναμικό φοιτητικό κίνημα συμπέσει με εργατικές κινητοποιήσεις, η κατάσταση θα είναι εκρηκτική. Γι’ αυτό και δε διστάζουν να συκοφαντήσουν με τον πιο άθλιο και προβοκατόρικο τρόπο το καθεστώς του ασύλου, φορτώνοντάς του όλα τα κακά του κόσμου.
Εμείς δεν δεχόμαστε να πάμε ούτε βήμα πίσω:
Κάτω τα χέρια από το άσυλο! Είναι καθοριστικό να δοθεί μια δυναμική απάντηση από το ίδιο το φοιτητικό κίνημα στην κατεύθυνση υπεράσπισης και διεύρυνσης του ασύλου. Υπερασπιζόμαστε το άσυλο για να μπορέσουμε να κρατήσουμε ζωντανή τη σπίθα της αντίστασης στα πανεπιστήμια και να ενώσουμε τις φωνές μας και τους αγώνες μας με αυτούς των εργαζομένων.

 ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ: Τα φαινόμενα κατάχρησης εξουσίας από την πλευρά της αστυνομίας αποτελούν διαχρονικό φαινόμενο που ποτέ δεν εξέλιπε από την ελληνική πραγματικότητα. Δείγματα…γραφής δεν έχουν σταματήσει να μας δίνουν τα όργανα καταστολής…αγώνων, τα οποία τελικά κάθε άλλο πάρά σαν προστάτες του πολίτη λειτουργούν. Πρόσφατα σόκαρε αν και δεν προκάλεσε έκπληξη ο θάνατος του μετανάστη Μοχάμεντ Καμράν Ατίφ που προκλήθηκε από τον ξυλοδαρμό που υπέστη στο Α.Τ. Νίκαιας. Και ας μην ξεχνάμε τον Αλέξη Γρηγορόπουλο ο οποίος έπεφτε νεκρός από σφαίρα αστυνομικού πέρσυ στις 6 Δεκεμβρίου.
Τα Εξάρχεια, μια ιστορική γειτονιά της Αθήνας, κέντρο έντονης πολιτικοποίησης και διανόησης με αγωνιστικές περγαμηνές από την αντίσταση ακόμα, τελούν υπό καθεστώς αστυνομικής κατοχής. Σε κάθε γωνία υπάρχει αστυνομία, καθένας και καθεμία είναι εν δυνάμει τρομοκράτης. Μπάτσοι εισβάλλουν σε καφετέριες και κάνουν προσαγωγές, μεταφέρουν κόσμο στα κρατητήρια της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αθηνών (ΓΑΔΑ) και τους κρατούν εκεί ως το πρωί. Αυτή είναι η “προοδευτική” πολιτική του Χρυσοχοΐδη ως Υπουργού Προστασίας του Πολίτη (δηλαδή Υπουργού Δημοσίας Τάξεως). Είναι η προοδευτική πολιτική ενός ΠΑΣΟΚ που από την μια δίνει προεκλογικά ψεύτικες υποσχέσεις για φιλολαϊκά μέτρα και από την άλλη μιλάει για “μηδενική ανοχή”, υιοθετώντας προγραμματικές θέσεις του ακροδεξιού ΛΑ.Ο.Σ..

 ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΧΟΛΗΣ:
Γενικά αντιλαμβανόμαστε πως οι πολιτικές επιλογές που εφαρμόζονται σε κεντρικό πολιτικό επίπεδο έχουν άμεσο αντίκτυπο στην πραγματικότητα που βιώνουμε καθημερινά εντός του Πανεπιστημίου. Δεν σταματάμε λοιπόν να παλεύουμε λοιπόν μέσα από τη γενική συνέλευση των φοιτητών του Βιολογικού, αλλά και μέσα από τα όργανα συνδιοίκησης για την εξασφάλιση καλύτερων όρων για τις σπουδές μας. Συγκεκριμένα διεκδικούμε:
1. Την αύξηση του εκπαιδευτικού προσωπικού, της χρηματοδότησης και τη βελτίωση των υποδομών..
2. Την κάλυψη αναγκαίων θέσεων των παρασκευαστών στα εργαστήρια.
3. Την ανάκληση της απόφασης της Γ.Σ. του τμήματος της Βιολογίας, για εφαρμογή της διάταξης του εσωτερικού κανονισμού που αναφέρεται στην ύπαρξη πολλαπλών συγγραμμάτων ανά μάθημα
4. Την έγκαιρη και δωρεάν διανομή όλων των απαραίτητων συγγραμμάτων για όλα τα μαθήματα. Την εύρεση λύσης για την απαράδεκτη γραφειοκρατία (που εν μέρει απορρέει από το νέο σύστημα διανομής συγγραμμάτων) και που έχει ως αποτέλεσμα τη διανομή των συγγραμμάτων πολλές φορές και λίγο πριν την εξεταστική.
5. Την κατάργηση των λεγόμενων “αλυσίδων μαθημάτων” οι οποίες έχουν αρχίσει να γίνονται θεσμός στο βιολογικό (π.χ.: ιχθυολογία, ωκεανογραφία, ζωική ποικιλότητα, ανατομία φυτών), χωρίς να λύνουν κανένα πρόβλημα, πέρα από αυτό της αδυναμίας των τομέων να καλύψουν παραπάνω φοιτητές, ενώ διαχωρίζουν μηχανιστικά τους φοιτητές σε επιτυχημένους και αποτυχημένους βάσει ενός συστήματος στο οποίο υπεισέρχονται πολύ περισσότεροι παράγοντες από αυτόν της κατάρτισης του φοιτητή στο αντικείμενο του μαθήματος.
6. Την παροχή δωρεάν αναλώσιμων για όλα τα εργαστήρια. Βελτίωση της υλικοτεχνικής υποδομής στα εργαστήρια.
7. Τη δημοσιοποίηση του Προϋπολογισμού του τμήματος και των Τομέων, καθώς και την ορθολογικότερη διαχείριση των χρημάτων του Πανεπιστημίου κεντρικά.
8. Τη δυνατότητα αναπλήρωσης απουσίας σε όλα τα εργαστήρια. Να έχουμε δικαίωμα μιας απουσίας, έστω και με δικαιολογητικά, σε όλα τα εργαστήρια μιας και υπάρχουν εργαστήρια που δε δικαιολογείται ούτε 1 απουσία.
9. Χρηματοδότηση των βιβλιοθηκών από τον προϋπολογισμό.
10. Τον εμπλουτισμό της νέας βιβλιοθήκης με όλα τα βιβλία που διδάσκονται στο τμήμα σε πολλαπλά αντίτυπα, καθώς και τον εξοπλισμό της με ενημερωμένα επιστημονικά περιοδικά, ώστε να μπορούν οι φοιτητές να ενημερώνονται για τις εξελίξεις στην επιστήμη τους και να εμβαθύνουν περαιτέρω σ’ αυτήν.
11. Καθιέρωση πτυχιακής εξεταστικής, κατάργηση του ορίου δήλωσης μαθημάτων, εναλλακτικές μορφές εξέτασης. Η καθιέρωση ξεχωριστής επί πλέον εξεταστικής για τους επί πτυχίω φοιτητές είναι πάγιο αίτημά μας, ενώ σε άλλες σχολές (βλ. Πολυτεχνείο) είναι εδώ και χρόνια θεσμοθετημένες αυτού του είδους οι εξετάσεις.
12. Να γίνεται αναφορά από τα σχετικά μαθήματα στις κλιματικές αλλαγές, στη συνθήκη του Κιότο, στο δίκτυο Natura, κ.ά.
13. Τη δωρεάν διανομή οποιωνδήποτε συμπληρωματικών σημειώσεων είναι απαραίτητες για κάθε μάθημα. Τη δέσμευση όλων των τομέων ότι θα ανεβάζουν τις παραδόσεις στο e-class, καθώς και την ύπαρξη πρότυπων θεμάτων και λυμένων ασκήσεων σε αυτό, ώστε να σταματήσει το Πανεπιστήμιο να έχει χαρακτήρα εξεταστικού κέντρου.
14. Τη δυνατότητα παρακολούθησης όλων των εργαστηρίων του α εξαμήνου από τους φοιτητές από μετεγγραφή που εμπίπτουν στις διατάξεις του νόμου.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
• Καμιά προσπάθεια περιστολής του Πανεπιστημιακού Ασύλου. Όχι στην ανάληψη της φύλαξης του πανεπιστημίου από εταιρίες security.
• Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους με αξιοπρεπείς απολαβές και ασφάλιση – Όχι στις ελαστικές σχέσεις εργασίας
• Δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση, αύξηση των κρατικών δαπανών για την παιδεία στο 5% του ΑΕΠ
• Να μην εφαρμοστεί η κοινοτική οδηγία για τα ΚΕΣ. Να καταργηθούν και να ληφθεί μέριμνα για τους αποφοίτους.
• Παροχή όλων των απαιτούμενων συγγραμμάτων και βελτίωσή τους, αναβάθμιση πανεπιστημιακών τυπογραφείων
• Να αποσυρθεί άμεσα ο πρότυπος εσωτερικός κανονισμός. Καμία συγκρότηση 4ετών επιχειρηματικών προγραμμάτων.
• Να μην εφαρμοστεί περαιτέρω και να καταργηθεί ο νέος Νόμος Πλαίσιο
• Να καταργηθεί ο νέος νόμος για την έρευνα, να μην ψηφιστεί το νομοσχέδιο για τα μεταπτυχιακά
• Κατάργηση των νόμων για Αξιολόγηση, ΔΟΑΤΑΠ, ΙΔΒΕ
• Ενιαίο πτυχίο με όλα τα επαγγελματικά δικαιώματα σε αυτό, το οποίο θα είναι ισότιμο με μάστερ για όλα τα ελληνικά ΑΕΙ στις διαδικασίες ισοτίμησης (πρόσβαση σε μεταπτυχιακά, μοριοδοτήσεις)
• Κατάργηση των εξετάσεων του ΤΕΕ για τους απόφοιτους των ελληνικών πανεπιστημίων
• Μέλη ΔΕΠ πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης
• Κατάργηση της βάσης του 10. Ελεύθερη πρόσβαση στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση
• Δωρεάν σίτιση, στέγαση και μεταφορές
• Χρηματοδότηση των βιβλιοθηκών από τον προϋπολογισμό τώρα που λήγουν τα ΕΠΕΑΕΚ
• Διανομή παλιών θεμάτων και λύσεων από τη Γραμματεία
• Θέσπιση πτυχιακής εξεταστικής χωρίς όριο μαθημάτων
• Όχι στην αντιασφαλιστική μεταρρύθμιση, κατάργηση των νόμων Σιούφα-Ρέππα, να επιστραφούν στα ταμεία τα οφειλόμενα από κράτος και εργοδοσία
• Όχι στα νέα φοροεισπρακτικά μέτρα που πλήττουν τους νέους εργαζόμενους
• Να σταματήσει η εκποίηση του δημόσιου πλούτου
• Ενίσχυση της εσωτερικής δημοκρατίας στα Ιδρύματα-αύξηση του ποσοστού συμμετοχής των φοιτητών στα όργανα συνδιοίκησης στο 100% των μελών ΔΕΠ
• Κατάργηση των ΜΑΤ – αφοπλισμός και εκδημοκρατισμός της Αστυνομίας.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ:
 Συμμετοχή του συλλόγου στην πορεία του Πολυτεχνείου προς την αμερικανική πρεσβεία με προσυγκέντρωση στις 15.00 στην πλ. Κλαυθμώνος.
 Κατάληψη της σχολής από στις 16/11 και 17/11.
 Πρωτοβουλία-Πρόταση Γ.Σ Συλλόγου Φοιτητών για σύγκλησή Γ.Σ Τμήματός με θέμα θέσπιση Πτυχιακής εξεταστικής και παράστασή διαμαρτυρίας σε αυτήν του Φ.Σ.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s